Posts

Showing posts from March, 2016

After one month

Image
Assalammualaikum !
Lama jugak tinggal blog nih tanpa khabar berita.. Acecece.. Hihi.. Actually busy biasakan diri dengan suasana baru. Almaklum lah lama tinggal zaman belajaq nih. Hehe.. Lagipun cara belajaq dekat universiti memang tak sama langsung masa belajaq diploma dulu. So aku kena lebih cepat pick up lagi. Hahahaha..Hari nie genap sebulan aku dekat sini.. Sebab tu bercadang nak buat entry nih.. Hihihi.. So... Selama sebulan dekat sini apa yang aku boleh kongsi adalah..... Hmmm... First, mestilah kawan-kawan.. Haha.. Selain kawan-kawan yang aku kenal aku dapat lagi ramai kawan baru.. Buat masa nie okey je laa dengan semua orang.. Bak kata orang don't judge a book by its cover.. Haa tulah yang aku cuba buat nih.. Lain orang lain ragamnya.. Kena bertabah sikit lah sementara nak kenal betol-betol.. Hahaha..Okey... Yang kedua, aku nak cerita pasal kelas lah.. Seriously aku tak suka cara atur kelas macam nie sebab kita kena pilih sendiri, atur sendiri jadual.. Ye, aku tau nie un…